Ameliyatsız Yüz Germe, Modern Medikal Estetik, Thermage CPT

Thermage Cpt İle Etkili Anti-Aging

Radyofrekans teknolojisi ile etki eden Thermage CPT, başarısı kanıtlanmış bir sistemin en mükemmeleştirilmiş versiyonu. Yüz, göz çevresi ve vücuttaki yaşlanma belirtilerini geri döndüren teknolojinin sırrı cildin kolajen üretimini tetikleyerek, gençleşme sürecini tetiklemesi.

Yeni teknolojiler sayesinde kadınlar artık yaşlanmanın etkilerini yavaşlatabiliyor, ciltlerinde meydana gelen değişikliklerin kontrolünü kendi ellerine alabiliyorlar. Çoğunluğun tercihi ise bunu ameliyatsız ve ağrısız bir şekilde gerçekleştirmekten yana. Daha genç, daha güzel bir cilde sahip olurken sosyal yaşamlarından da uzaklaşmak istemiyorlar. Yaşlanma belirtileriyle savaşmakta anti-aging kremler ve serumların faydası tartışılmaz. Ancak, optimum sonuçlar almanın yolu ileri teknoloji sistemlerden destek almaktan geçiyor. Bu sistemlerden en etkilerinden ise Thermage CPT.

Cildin alt katmanlarına radyo frekans dalgaları göndererek etki eden Thermage anti-aging endüstrisinde yıllardır kullanılan ve etkisi milyonlarca hasta üstünde kantılanmış bir sistem. Thermage CPT ise bu teknolojinin en geliştirilmiş hali. Eski versiyonundan farklı olarak Comfort Pulse Technology adı verilen bir el aparatı sayesinde daha kolay ve daha etkin enerji gönderimi sağlaması. Thermage CPT ciltteki kolajeni ısıtarak daha düzgün, daha sıkı bir cilt için yeni kolajen üreterek yeniden biçimlendirme sağlıyor. Dr.Buket Yıldırım sistemi şöyle anlatıyor: “Thermage’ın geliştirilmiş versiyonu Comfort Darbe Teknolojisi (CPT) sistemi ile tanınır. Bu FDA onaylı teknoloji monopolar radyo frekansı (RF) ile cilde ısı enerjisi vererek cildi sıkılaştıran ve kalitesini artıran bir süreci tetikler. Bu sürecin sonucunda cilt daha pürüzsüz, daha yumuşak ve genç bir görünüm alır.”

Thermage Cpt yüz
Yaşlandıkça ciltteki kolajen parçalanır ve bu da giderek derileşen kırışıklıklara, cildin elastikiyetini kaybederek sarkmasına neden olur. Yaşlanma belirtilerini geri döndürmenin tek yolu ise cildin kolajen üretimini tetiklemektir. Dr. Buket Yıldırım Thermage CPT’nin cildin daha fazla ve daha kaliteli kolajen lifleri üretmesini sağlayan etkili bir teknoloji olduğunu belirtiyor ve ekliyor: “Thermage CPT yaygın olarak yüz ve boyun bölgesine uygulanıyor. Bunun yanı sıra göz kapaklarındaki sarkma için de bu yönteme başvurmak mümkün.”

Sistemi diğer anti-aging teknolojilerden ayıran bir diğer özellik ise sadece tek bir seans uygulanması. “Sadece tek bir seansta cilt altına kontrollü olarak verilen radyo frekans enerjisi, cildin derin tabakasındaki liflerin kolajen moleküllerine ulaşarak bu lifleri kısaltıp gerginleştiriyor, dokulardaki sarkmaları toparlıyor. Tedavinin etkileri birkaç hafta sonra ortaya çıkmaya başlıyor ve artarak devam ediyor. Sistemin bir diğer önemli avantajı ise uygulama bittiğinde hemen sosyal yaşamanıza geri dönebilmeniz. Çünkü tüm anti-aging süreç cildin alt tabakalarında gerçekleşiyor ve cildin yüzeyinde herhangi bir tahribata neden olmuyor. İşlem sırasında oluşan hafif kızarıklık da tedaviden birkaç saat sonra tamamen yok oluyor.”

Dr. Buket Yıldırım, uygulama bölgesine göre değişse de tedavinin ortalama bir saat kadar sürdüğünü belirtiyor. “İşlemi izleyen günlerde deride bir dirilik hissi meydana gelse bile, tedavinin gerçek etkisi kolajen yapıda yarattığı değişikliklerle başlıyor ve iki hafta sonra ortaya çıkıyor. Nihai etki ise birkaç ay içinde gerçekleşiyor. Tek bir seansın yeterli olduğu bu sistemin olumlu etkilerinin devamı için iki sene sonra tekrar bir uygulama yapılabilir. Thermage CPT’nin bir diğer olumlu yanı ise her mevsim uygulanabilmesi ve diğer lazer sistemlerinde olduğu gibi sonrasında güneş korumaya ihtiyaç duyulmaması. Yani tedaviyi size uygun herhangi zamanda yaptırabilir sonrasında da normal yaşamınıza geri dönebilirsiniz.

Yorgun görünen gözleri canlandırın
Göz çevresi ince ve hassas derisi nedeniyle yaşlanmanın etkilerinin ilk göründüğü yerlerden biridir. Yıldırım, Thermage CPT’nin göz çevresindeki yaşlanma belirtilerinde, yıllarla birlikte aşağı doğru sarkarak bakışlara yorgun bir ifade veren düşük kaşları kaldırmada da etkili olduğunu söylüyor. “Thermage CPT sistemini göz çevresindeki ince çizgilerin görünümünü hafifletmek, şişlikleri azaltmak, cildin elastikiyetini artırmak ve düşen kaşları kaldırmakta başarıyla uyguluyorum. Hastalar, tek bir seansta gözle görünür bir anti-aging etki sağlayan tedavinin hemen ardından sosyal yaşamlarına geri dönüyorlar. Göz kapağını kaldırmada dünyada ilk FDA onaylı, cerrahi olmayan sistem Thermage’dır. Göz çevresi yapısı gereği hassas bir bölge olduğu için bu bölgeye yapılan işlemlerde hastanın acı eşiği düşük olabilir. Thermage CPT derin dokuları eşit olarak ısıtırken aynı zamanda cryogen soğutma sistemi ile cildin en üst tabakasını korurken aynı zamanda tedavinin konforlu geçmesini de sağlar. Hastalarım işlemden hemen sonra makyajlarını yaparak işlerine, evlerine dönebiliyor. İlk seanstan hemen sonra bile gözlerinde bir gençleyme gözlemlediklerini belirtiyorlar. Ancak tedavinin esas etkisi birkaç hafta sonra görülmeye başlıyor ve altı aya kadar devam ediyor. Cilt daha kaliteli ve daha fazla kolajen üretmeye başladıkça gözler daha canlı, daha enerjik görünüyor, gz çevresindeki sarkmalar ve torbalar azalıyor.”

Thermage vücut
Yıldırım, Thermage CPT’nin vücut gençeleştirmede de son derece başarılı bir sistem olduğunu söylüyor. “Yaşlanmanın etkilerinden sadece yüz değil vücut da nasibini alır. Vücut diriliğini, sıkılığını kaybeder ve cilt mat, donuk bir görünüm alır. Thermage CPT cerrahi bir müdahale olmadan vücutta daha pürüzsüz, sıkı bir görünüm yaratan ve yaşla birlikte bozulan hatları yeniden oluşturan bir sistemdir. Zayıf hastalarda sık karşılaştığım şikayetlerden biri, kilolu olmamalarına rağmen vücutlarının eskisi gibi şekilli görünmemesidir. Bu tamamen cilt kalitesinin bozulması ve cildin gençlik yıllarındaki gibi sıkı olmamasıdır. Thermage CPT ile cilde kaybettiği elastikiyetini geri vermek, daha şekilli bir siluet yaratmak mümkün oluyor. Tüm cilt tiplerine her mevsim uygulanabilmesi, işlemin tekrarının gerekmemesi, doğal bir görünüm sağlaması ve iyileşme sürecinin olmaması bu uygulamayı benzersiz kılan özellikler. Thermage CPT’yi kolların, kalçanın, bacakların ve karın bölgesinin sıkılaşmasında ve şekillenmesinde başarıyla uyguluyorum. Sistem selülit görünümün hafifletmekte de etkili. Selülit egzersiz ve diyete dirençli bir problemdir. Bunlar sorunu hafifletebilir ama belirgin bir düzelme sağlamakta yetersizdir. Ancak cildin dokusunu iyileştirdiğinizde, sıkılığını artırdığınızda başarılı sonuçlar elde edebilirsiniz. Bu da Thermage CPT ile mümkün. Sıkı cilt altındaki engebeli yağ dokusunu gizlemekte, kamufle etmekte çok daha başarılıdır.”