Thermage CPT

Thermage Cpt Cilt Gençleştirme

Çevresel faktörlerin cilt üzerindeki olumsuz etkileri ve yaşın ilerlemesiyle beraber cildimizdeki kollajen lifleri parçalanır, azalır ve cilt dokusu sarkmaya başlar. Thermage CPT uygulaması, monopolar radyofrenkans enerjisini kullanarak, cilt içindeki kolajken lifleri gerginleştiriyor ve dokulardaki sarkmaları toparlıyor.

Thermage modern estetik alanında şu anda uygulanan yöntemler arasında cilt kesisi olmadan cildi sıkılaştıran, yüz ve vücut hatlarını yenileyen ve sağlıklı bir kolajen dokusu oluşturan bir uygulamadır. Patentli bir radyo dalgası (RF) kullanılıyor ve bu radyo dalgası cildi sıkılaştırıyor, cildi yumuşak bir şekilde toparlayarak yüz ve vücut hatlarını yeniliyor. Thermage’in diğer cilt yenileme sistemlerine göre avantajı tek seanslık bir tedavi olması. Hastaların büyük çoğunluğu uygulamadan hemen sonra günlük yaşantılarına dönebiliyor. Bazı hastalarda ise orta derecede bir kızarıklık (güneş yanığı gibi) görülüp kısa süre sonra kayboluyor. Seansın hemen ardından, cildinizin daha gergin, yumuşak ve sıkılaşmış göründüğünü fark edebiliyorsunuz.

Thermge nedir?
Yüzün ve vücudun kendi kendini yenilemesini sağlayan bu yöntemde cilt altına 55 derecelik bir ısı veriliyor. Amaç cildin en alt katmanına etki etmek. Burada kolajen bantları ısıtılarak, deri altı bağ dokusunun sıkılaşmasını sağlıyor. Derin dokuları eşit şekilde ısıtırken aynı anda Cryogen soğutma sistemi ile de cildin en üst yüzeyini yanmaktan koruyor. Tedavinin etkisi ise ilk günden itibaren artarak devam ediyor. Hafif bir ağrı hissediyorsunuz ama dayanılmayacak cinsten değil.

Thermage kimler için uygundur?
Yüzde, boynunda veya çene altında sarkma ve kırışıklık yaşayan, kilo vermeye bağlı bel, basen veya bacak içinde gevşeme problemi olan ya da cildini genetik nedenler ile hep gevşek hisseden, özellikle lifting ameliyatı olmak istemeyen kişilere uygundur.

Vücudun hangi bölgelerine uygulanabilir?
Çene çizgisi ve boyundaki sarkmalar, ağız ve göz çevresindeki çizgiler ve ince kırışıklıklar, göz kapağı düşmesi ve sarkması, popo düşmesi veya sarkması nedeniyle oluşan düz kalçalar, doğum, yüksek kilo kaybı veya aşırı spor nedeniyle karında gözlenen sarkma veya pililer, kol alt bölgesi ve bacak iç bölgelerindeki gevşeklikleri iyileştirir.

Kaç seans tekrarlanması gerekir?
Thermage CPT teknolojik gelişimi nedeniyle tek seanslık tedavi ile sonuca ulaşır. Tekrar veya ek seans gerekmez, kısa aralıklarla birden farklı bölgeye yapılabilir.

Hem yüz hem vücut hem de göz bölgesinde aynı anda uygulanabilir mi?
Her bölge için özel olarak geliştirilmiş başlıklar hem konfor hem de sonuca yöneliktir. Farklı bölgelere kısa aralıklarla uygulanabilir. Vücutta kolajen tabakasına ulaşmak için ısı daha derine uygulanabilirken, göz bölgesinde son derece yüzeysel bir ısı uygulanır.

Güvenli midir?
Thermage CPT cihazı her üç başlık ve bölge için FDA onaylıdır ve güvenlidir.

İşlemden sonra hastanın görünümü nasıldır?
Thermage CPT tedavisi sonrasında oluşan sonuçlar son derece doğaldır, ifade değişikliği, şişlik, morluk, sokağa çıkamama ve işe gidememe gibi sıkıntılar oluşmaz. Sıkılaşma ihtiyacı olan, daha güzel ve kaliteli bir cilt yapısı hedefleyen ve ifade değişikliği istemeyen kişiler için idealdir.

Tedavi süresi ne kadar?
Thermage CPT tedavisi yapılanacak bölgelere göre ortalama 1,5 saat sürer. Günümüz şartlarının zamanın değerini arttırma, bu sistemi birçok kişi için çok önemli bir alternatif haline getirmiştir. Çünkü tedavi gören kişi işlemden sonra istediği gibi sosyal hayatına veya işine devam edebilmektedir.

Can acıtan bir tedavi midir?
Yeni soğutmalı başlık ve titreşim özellikleri sayesinde işlem sırasında acı hissi azaltılmıştır.

Dolgu ve diğer işlemler üzerinde etkileri nelerdir?
Dolguyu eritmez ve mükemmel şekilde lazer ile kombine edilebilir.