Cilt Gençleştirme, Cynosure Icon Lazer

Icon Lazer Cilt Gençleştirme

Icon lazer teknolojisi, birçok özelliğin tek bir cihazda toplanmasıyla tüm cilt tiplerinde cilt gençleştirmeden kırışıklık tedavisine, cerrahi ve akne izlerinden lekeden damar tedavisine, çatlak tedavisine kadar kapsamlı bir kullanım alanı sunan bir sistemdir.

Icon Fraksiyonel lazer sistemi cildin hem alt hem de üst tabakasında kontrollü ısı hasarı yaratır. Soyucu olmayan özelliği sayesinde cilt yüzeyinde hiçbir travma yaratmadan cildin alt katmanlarına enerji göndererek kontrollü bir mikro-hasar yaratır. Cilt yüzeyinde leke, cilt tonu düzensizlikleri tedavi edilirken, cildin alt tabakasında da kolajen üretimi tetiklenerek cilt gençleştirme ve yenileme sağlanır. Aynı zamanda cildin kendini yenileme sistemi de tetiklendiğinden daha pürüzsüz, daha ışıltılı ve daha sağlıklı bir cilt elde edilir. Soyucu özelliği olmadığından yan etki riski düşük, tedavi edici etkisi yüksek olan bu lazer sistemi tüm kullanım alanlarında FDA onayına sahiptir, cilt çatlaklarında ise FDA onayına sahip tek cihazdır. Sistemde bulunan MaxG IPL başlığı ise cilt yaşlanma belirtilerine etki etmenin yanı sıra yüzdeki her tür leke ve damarsal lezyonların tedavisinde mükemmel bir tamamlayıcıdır.

Niçin Icon Lazer
İcon yenilikçi teknolojilerle fraksiyonel lazerin mükemmelleştirilmiş bir birleşimi olarak karşımıza çıkıyor. Her şeyden önce özel teknolojiler sayesinde cilt altına daha yüksek enerji iletilmesini sağlıyor. Bu da ciltte kolajen üretimini tetikleyen surecin optimum seviyeye taşınması, yani daha etkili sonuçlar anlamına geliyor. Icon daha güçlü enerji seviyesiyle daha etkili sonuçlar almayı mümkün kılarken, yenilikçi teknolojiler sayesinde hem işlem hem de tedavi sonrası çok daha konforlu geçiyor. Yani cildinizde gözlemlediğiniz olumlu değişikliklerin keyfini sosyal yaşamınızdan hiç uzaklaşmadan çıkarıyorsunuz. Tedavi sonrasında ciltte oluşan hafif kızarıklık da sadece bir-iki saat içinde tamamen kayboluyor.

Icon fraksiyonel lazer leke tedavilerinde de, İşlem öncesinde cildin melanin ölçümünü yapan bir teknoloji sayesinde leke tedavisi çok daha güvenli bir platforma taşınıyor. Yani, diğer lazer sistemlerinin aksine leke tedavisinin daha fazla lekeye neden olması gibi bir risk söz konusu değil.

Tedavi sırasında ve sonrasında çoğu hasta hiçbir ağrı hissetmez. Uygulama öncesinde 30-45 dakika cilde uygulanan anestezik krem, işlem esnasında ısıyı sabit tutan bir teknoloji sayesinde konforlu olan tedavinin daha da rahat geçmesi sağlanır.

Kaç seans uygulanır?
3 hafta arayla 3 ya da 4 seans cildin durumuna göre uygulanır.

Tedavinin etkilerini ne zaman görürüm?
Cildin kendini onarma surecinin devreye girmesi ile tedavinin olumlu etkileri gözlenmeye başlar. Hastaların çoğu daha ilk seans sonrası ciltlerinin daha parlak ve taze göründüklerini söyleseler de, esas sonuçları üçüncü seanstan sonra gözlemlemeye başlayabilirsiniz. Olumlu etkilerin nihai halini alması ise birkaç ay sürecektir.